U Smile, I Smile!

Shooo på er allihopa vet att jag inte har skrivit så

mycket på senaste dagarna men jag har nämligen inte haft så mkt tid

med det.. Men igår var jag på NVA  disco 7-9 men jag & alexandra

hade det fett tråkigt så vi gick t discot o dansa sönde oss

behövdes säger jag bara för jag var så jävla utråkad men när

musiken sattes igår var man bara tvungen att dansa asso

men nu är det ju söndag igen.. ska nog dra mig t hc och

köpa powerking  I THINK träffa min färskpotatis alexandra HAHAH

och bara chille base hehe... men får se om jag skriver mer ikväll

ska ut och ta nya HÖSTBILDER:) så laddar jag upp dom imorgon

eller så fort som möjligt :D

men ni får nöja er med den här bilden så länge:)

 

puss & kram/FridiishStyle♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0