Last Friday Night!

igår så var jag med alexandra hela tiden och alexandra mådde

inte så bra så vi stack t hh sen satt hon där bara och hade ont i magen

så hon grät o tappa andan men sen när hon kom ut från rummet gråtande

maskara ner till halsen så insåg jag att det inte var så bra längre så Helena på

fritidsgården körde upp oss t akuten och alexandra fick ta kissprov,blodprov och sen

fick hon dricka en konstig smärtstillande medecin typ såg inte så gott ut direkt..

men sen fick hon vila 20 min och hon kände sig bättre till slut som tur var

och sen fick vi ta bussen hem t hageby efter det duscha jag och gick och la mig

 

men jag hoppas att denna dag kommer bli bättre skriver mer imorgon

eftersom min kille kommer idag ska ha det mys med han

men ha det bäst hejdå!!

 

puss & kram/FridiishStyle♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0